.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت مرغ و گوشت تغییر نمی‌کند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور داممدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز را به خوبی در دست دارد و این ستاد تدابیر لازم برای عدم افزایش قیمت این محصولات را در فاز دوم هدفمندی اندیشیده است.

عبدالرحمن چراغعلی در گفت‌‌وگو با فارس در خصوص وضعیت ذخایر مرغ و گوشت قرمز و کنترل قیمت این محصولات در آستانه ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: امسال از نظر تولید مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد و وضعیت تولید بسیار مناسب است.

وی افزود: روزانه هزار تن مرغ از مرغداری‌ها خریداری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که عرضه مرغ تا پایان سال به انداز کافی باشد و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: میزان ذخایر مرغ از 70 هزار تن بیشتر است و برای عرضه آن هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت ذخایر گوشت قرمز تصریح کرد: بیشترین خرید گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان است و در مقدار خرید هیچگونه محدودیتی نداریم، بطوریکه هر چقدر تولید‌کنندگان عرضه کنند خریداری می‌شود.

رئیس امور پشتیبانی امور دام اظهار داشت: قیمت محصولات را ستاد تنظیم بازار تعیین می‌کند و برای کنترل بازار گوشت قرمز و مرغ این ستاد همواره وارد عمل می‌شود و اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهد و هر جا هم که قیمت کاهش یابد با حمایت از تولید ‌کننده و پرداخت مابه‌التفاوت قیمت توسط دولت به تولید‌کننده مانع ضرر تولید کنندگان می‌شود.

وی به تدابیر دولت برای کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز با توجه به ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: با توجه به میزان ذخایر و سرعت عمل که در ذخایر گوشت مرغ و قرمز وجود دارد در این حوزه هیچ گونه افزایش قیمتی با ورود به فاز دوم هدفمندی نخواهیم داشت.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 5 ارديبهشت 1393
منظورت مرغ کوشت برزیلیه دیکر یک کیلو مرغ یک کیلو یخ اون هم تاریخ کشتارش معلوم نیست کیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.679 seconds.